ه نام خدا سلام دوستان و خوانندگان در این مقاله قصد داریم شمارو با راهندازی و طراحی وب سایت ارزان قیمت با وردپرس  بپردازیم
طراحی وب سایت با وردپرس یکی از راحترین و کم هزینه ترین و سریعترین روش برای راهندازی کسب و کار خود می باشد .

انتخاب و خرید دامنه مناسب کسب وکار

اولین قدم برای طراحی وب سایت با وردپرس انتخاب دامنه مناسب است در هرکاری اسم و برند مهمترین فاکتور است پس در خرید دامنه کوتاه و ساده که در ذهن شنونده و کاربران بماند و دوم هم معنا و مفهوم دامنه با کسب و کارمان تناسب داشته باشد و اسم دامنه بیانگر و توضیحاتی در مورد وبسایت باشد .

"<yoastmark

 انتخاب و خرید هاست مناسب

قدم دوم هاست خوب است که خیلی مهم در روند اجاری طراحی وب سایت وردپرسی و سایر سایتهای طراحی شده می باشد .چون اگر هاست مناسب نداشته باشیم سرعت و کیفیت کار مختل میگردد . یا اگر شرکت مناسبی نباشد شاید وبسایتمان کلا به فنا رود پس در انتخاب هاست هم دقت کنیم .

انتخاب و خرید قالب مناسب

یکی از فاکتورهای دیگر طراحی وب سایت وردپرسی انتخاب قالب مناسب می باشد امروز سایتهای معتبری و سایتهای غیر معتر اقدام به فروش قالبهای زیاده می کنند و بیشتر قالبهای اورجینال به همراه پوسته نصبی ارسال میگردد

پوسته نصبی چیست

پوسته نصبی یعنی دمو قالب رو با راحترین و ساده ترین روش میتونیم رو دامنه خود نصب کنیم و اقدام به ویرایش سایت کنیم (پوسته نصبی یک بک اپ کامل از قالب و وبسایت می باشد. )

به فرض مثال سایت شرکتی میخواهیم راهندازی کنیم باید یک قالب خوب شرکتی خرید کنیم که اگر توان و دانش کار با وردپرس رو داریم قالب خام رو نصب کنیم و اقدام به محتوا گذاری و راهندازی سایت کنیم. اخرین نسخه وردپرس رو از سایت وردپرس دانلود کنید .

ولی اگر دانش خوبی نداریم صلاح اینه بسته نصبی رو نصب کنیم و بعد از نصب اقدام به ویرایش و جایگزاری محتوای خود با محتوای خام قالب کنیم تقریبا تمام فروشندگان قالب پشتیبانی چند ماهه و نصب رایگان قالب رو حمایت میکنند .

ولی اگر به هر دلیل مشکلی در نصب و راهندازی قالب داشتید با گلوب وب تماس بگیریدخب خلاصه که اگر تمام این مراحل رو انجام دادیم وبسایت ما اماده است . خب اگر دقت کرده باشید فوقش 100 تومن یا بیشتر یا کمترستگی به امکانات قالب دارد پرداخت کردیم.

و وبسایت ما اماده است دیگه نیاز به پرداخت هزینه گزافی برای طراحی وب سایت وردپرسی نداریم . طراحی وب سایت ارزان قیمت با وردپرس  یعنی این دوستان توجه کردید .

دوستان و کاربران گرامی تیم گلوب وب خدمات و امکانات خوبی برای شما در نظر گرفته اگر نیاز به طراحی وب سایت با وردپرس پشتیبانی سایت سئو و سایر خدمات ما نیاز داشتید با قیمت باورنکردی در خدمت شما عزیزان هستیم . به امید موفقیت همه کسب و کارها